Nie pamiętasz hasła? Nie szkodzi, zdarza się najlepszym! Wpisz poniej swój adres email, a my wyślemy Ci na instrukcję jak ustawić nowe hasło.
Uwaga!
Najnowsza wersja aplikacji ( > 2.0) wymaga założenia konta. Jeśli miałaś/miałeś już wykupiony dostęp do aplikacji przed aktualizacją, ale nie posiadałaś/-eś konta wykonaj następujące czynności celem przywrócenia dostępu:
Dla osób z systemem android:
Załóż nowe konto (konto można założyć z poziomu aplikacji lub strony internetowej), a następnie zaloguj się na swoim koncie na telefonie.
Następnie wejdź w zakładkę ustawienia->wykup dostęp i odczekaj kilka sekund(przy połączeniu z internetem- dostęp ulegnie samoistnej synchronizacji).
Wejdź w zakładkę Ustawienia->Twoje konto i zobacz czy w polu „wykupione usługi” wyśiwetla się komunikat o Twoim dostępie do pytań. Jeśli tak to znaczy, że udało się Tobie pomyślnie zsynchronizować dostęp. W przypadku braku powodzenia napisz do nas maila: egzaminldek@gmail.com lub na fb. Zawsze odpowiadamy :)
Dla osób z systemem iOS:
Załóż nowe konto (konto można założyć z poziomu aplikacji lub strony internetowej), a następnie zaloguj się na swoim koncie na telefonie.
Wejdz w zakładkę ustawienia->wykup dostep->"zaktualizoweś aplikacje, chcesz uzyskać dostęp na innym urządzeniu ios?" I naciśnij przycisk "Aktualizuj dostęp".
Wejdź w zakładkę Ustawienia->moje konto i odczekaj chwile(w tym czasie Twoje wykupione dostepy powinny sie zsynchronizowac z serwerem). Zobacz czy w polu „wykupione usługi” wyśiwetla się komunikat o Twoim dostępie do pytań. Jeśli tak to znaczy, że udało się Tobie pomyślnie zsynchronizować dostęp. W przypadku braku powodzenia napisz do nas maila: egzaminldek@gmail.com lub na fb. Zawsze odpowiadamy :)